gegevens sponsoring, tweede poging - Reisverslag uit Tannen, Zwitserland van Gezien Schotman - WaarBenJij.nu gegevens sponsoring, tweede poging - Reisverslag uit Tannen, Zwitserland van Gezien Schotman - WaarBenJij.nu

gegevens sponsoring, tweede poging

Blijf op de hoogte en volg Gezien

25 Juli 2015 | Zwitserland, Tannen

Wil je mijn fietsreis sponsoren dan kan dat door een bedrag over te maken aan Janka Tanya. Dat is een dagbesteding voor mensen met een autistische beperking in Hongarije. Kati Baranyos en Janneke Brinks, 2 vriendinnen van mij, zijn in mei jl. hiermee gestart. Ze hebben dit bereikt na jarenlange voorbereiding, veel geduld, hard werken en heel veel vasthoudendheid. Ik hoop mijn fietstocht bij hen te beëindigen begin oktober.
Bankgegevens om te sponsoren:
Op naam van:
Stichting O2.
IBAN: NL57 ABNA 0442 0017 62.
ovv Fietsje Onderweg.
Alvast bedankt!

  • 26 Juli 2015 - 20:53

    Dino:

    Hey Gezien,
    Geweldig dat je jouw wens, in je eentje een lange fietstocht maken, laat sponsoren voor de droom van Janneke en Kati. Want ze verdienen dat met het realiseren van Janka Tanya.
    Dus ik hoop dat veel van jouw volgers een bedrag(je) over hebben voor deze twee geweldige meiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gezien

Reis 2: Opnieuw op de fiets van Zwolle naar Tótvázsony in Hongarije. Nu via een zuidelijke route, via België, Zuid Engeland, Frankrijk, Italië, Slovenië en Oostenrijk. Mijn plan is om te vertrekken op donderdag 6 juni 2019, en ik verwacht zo’n 5 maanden weg te blijven. Met deze reis vraag ik ook aandacht voor 2 bijzondere (ANBI) organisaties: De Gift City in Zwolle NL Janka Tanya in Tótvázsony, Hongarije.

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 16746

Voorgaande reizen:

06 Juni 2019 - 20 Oktober 2019

Het avontuur is begonnen

06 Juni 2019 - 30 September 2019

Door het zuiden naar Tótvázsony

12 Juli 2015 - 15 Oktober 2015

Mijn eerste fietstocht

Landen bezocht: