Reis 2 van Zwolle naar Tótvázsony - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gezien Schotman - WaarBenJij.nu Reis 2 van Zwolle naar Tótvázsony - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gezien Schotman - WaarBenJij.nu

Reis 2 van Zwolle naar Tótvázsony

Door: Gezien Schotman

Blijf op de hoogte en volg Gezien

13 Mei 2019 | Nederland, Zwolle

Nog iets meer dan 3 weken. Dan laat ik Zwolle en de Gift City achter me en ik ga weer op weg naar Janka Tanya in Hongarije.

Ik heb er zin in. Het voelt alsof ik deze 2 mooie organisaties aan elkaar ga verbinden.
2 projecten die vooraf onmogelijk leken, maar die nu in nog geen 5 jaar tijd, een bijzondere positie hebben ingenomen in de samenleving.

Wat me vooral zo aanspreekt bij Janka Tanya en de Gift City, dat is dat ieder mens er toe doet en belangrijk is!
Ieder mens is uniek en mag op basis van zijn of haar eigen mogelijkheden bijdragen aan het geheel. Alle mensen hebben talenten en het is prachtig om te zien hoe die talenten tot ontwikkeling komen en hoe mensen (opnieuw) een plek innemen in de samenleving.

Samen werken op basis van gelijkwaardigheid. Je grenzen verkennen en uitbreiden. Komen tot nieuwe inzichten en je veilig weten omdat je vertrouwen krijgt en hebt.

Het zijn tropenjaren geweest voor de mensen die dit tot stand brachten. Kati, Janneke, Harry, Hans en de vele anderen die geloofden in iets wat onmogelijk leek.
En het eind is (gelukkig) nog niet in zicht. Het vraagt veel om vast te blijven houden aan de uitgangspunten en idealen en door te gaan, ondanks vermoeidheid en tegenslag.
De Gift City en Janka Tanya kunnen alle steun en support gebruiken om door te gaan.

Het maken van deze fietstocht wordt mijn persoonlijke project. Ik ben nu 63 jaar en ik ga op zoek naar waar ik sta in het leven.
Maar ik hoop met deze reis ook dat nog meer mensen Janka Tanya en de Gift City gaan steunen en volgen.

degiftcity.nl
Janka-tanya.eu

  • 13 Mei 2019 - 15:59

    Jacqueline:

    Mooi omschreven Gezien! En mooi avontuur in het vooruitzicht! Geniet er van!

  • 13 Mei 2019 - 16:07

    Janneke :

    Wat ben je toch een mooi warm mens Gezien. Top dat je zo je eigen grenzen onderzoekt en deze twee organisaties verder helpt. Je bent grensverleggend bezig. We wachten op je!

  • 13 Mei 2019 - 16:18

    Ingrid:

    Mooi geschreven Gezien. Ik volg je op de voet

  • 13 Mei 2019 - 16:23

    Mieke:

    Wow, wat een avontuur Gezien! Leuk om zo weer eens wat van je te ‘horen’! Mooie reis gewenst!

  • 13 Mei 2019 - 16:59

    Kati:

    Geweldig dat jij dit gaat doen Gezien! Ik ben zo ontzettend veel respect voor jou!!!

  • 13 Mei 2019 - 17:43

    RiaS:

    Het begin is er, op weg naar een mooie reis. We gaan je weer volgen

  • 13 Mei 2019 - 17:51

    Dino:

    Nog een paar weken Gezien, en dan ga je op pad.
    Gaat vast weer heel bijzonder worden.

  • 13 Mei 2019 - 18:22

    Janny Wietsma :

    Ik gun je een heel goede reis.

  • 13 Mei 2019 - 19:41

    Irene:

    Gezien, dat je zo een reis voor de tweede keer gaat maken....respect! Ik hoop ook dat je vind wat je zoekt en dat je heel veel plezier beleefd aan deze reis. Ik ga je zeker volgen.

  • 14 Mei 2019 - 15:49

    Carla:

    Super Gezien, dat je weer op de fiets stapt. Veel succes en veel plezier en goede reis.

  • 15 Mei 2019 - 09:31

    Aly:

    Heel mooi om te lezen hoe jij de verbinding gaat leggen.
    Ik vind je zo stoer dat je deze reis gaat ondernemen, helemaal in je alleentje. Respect!
    Ik ga je zeker volgen, succes met de laatste loodjes van voorbereiding.

  • 17 Mei 2019 - 19:06

    Jannet:

    Respect Gezien. Vorige keer vonden wij het al zo kap en dapper van jou. Wij wensen jou veel plezier, dat je weer mooie herinneringen mag maken. Wij gaan je weer volgen.

  • 30 Mei 2019 - 13:28

    Fredrik Scholtus:

    Gezien geweldig dat je deze reis gaat maken! Ik wens je veel geluk en plezier en kom maar weer veilig Thuis in Zwolle!

  • 05 Juni 2019 - 16:56

    Willy Kamerling:

    Lieve Gezien, We vinden het heel leuk je te gaan volgen. We hebben respect voor hetgeen je wilt gaan doen. We wensen je alle sterkte en moed om dit opnieuw te volbrengen. We zijn benieuwd naar de verhalen foto’s.
    Groeten uit Italië, Willy en Ben Kamerling

  • 05 Juni 2019 - 17:42

    Bets Faas:

    Hallo Gezien.

    Alle voorbereidingen klaar. Nog 1 nachtje en dan ga je weer een lange en hopelijk mooie fietstocht tegemoed. Ik wens je heel veel mooie en fijne ervaringen. Ik heb veel bewondering voor je dat je dit nogmaals gaat ondernemen. Ik ga je graag volgen.en kijk uit naar je ervaringen. Ik wens je alle goeds toe. Lieve groet.

  • 06 Juni 2019 - 08:21

    Tess & Roy:

    Hoi Gezien,
    Wij gaan je reis met bewondering en enige jaloezie volgen.
    De reis als persoonlijk doel met een overstijgend maatschappelijk doel, schitterend!

    Succes en geniet ervan!
    Tess, Saar & Roy

  • 06 Juni 2019 - 15:05

    Berry Bücker:

    Wat ben je weer goed bezig Gezien, topper

  • 06 Juni 2019 - 15:25

    Diny Van Den Berg:

    Top Gezien, je bent een echte topper, veel succes en plezier.

  • 06 Juni 2019 - 16:12

    Anky:

    Lieve Gezien wat een onderneming in je ééntje. Respect hoor. Hoop dat het brengt wat je verwacht en heel veel succes. Ik blijf je volgen.

  • 06 Juni 2019 - 16:53

    Bea Spruijt:

    Hallo Gezien,
    Wat een mooi avontuur ga je (weer) aan, ik wens je mooie ervaringen toe en mooie, waardevolle levenslessen. Geniet met volle teugen, ik wens je alle goeds toe, lieve groet Bea

  • 06 Juni 2019 - 17:02

    Gerrianne Oosterlaar-Meijer:

    he Gezien! Via de facebookpagina van Janka Tanya vernam ik van je avontuur! Wat een geweldig avontuur ga je aan zeg! Ik wens je heel veel succes toe! Geniet er van en doe voorzichtig! Leuk om je zo te kunnen volgen. Groeten Gerrianne

  • 07 Juni 2019 - 05:20

    Jolanda:

    TOP Gezien❤️

  • 08 Juni 2019 - 11:06

    Sandra Albers :

    Zet hem op Gezien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gezien

Reis 2: Opnieuw op de fiets van Zwolle naar Tótvázsony in Hongarije. Nu via een zuidelijke route, via België, Zuid Engeland, Frankrijk, Italië, Slovenië en Oostenrijk. Mijn plan is om te vertrekken op donderdag 6 juni 2019, en ik verwacht zo’n 5 maanden weg te blijven. Met deze reis vraag ik ook aandacht voor 2 bijzondere (ANBI) organisaties: De Gift City in Zwolle NL Janka Tanya in Tótvázsony, Hongarije.

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 698
Totaal aantal bezoekers 16725

Voorgaande reizen:

06 Juni 2019 - 20 Oktober 2019

Het avontuur is begonnen

06 Juni 2019 - 30 September 2019

Door het zuiden naar Tótvázsony

12 Juli 2015 - 15 Oktober 2015

Mijn eerste fietstocht

Landen bezocht: