Voorbereidingen, nog 1 week. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gezien Schotman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen, nog 1 week. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Gezien Schotman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen, nog 1 week.

Blijf op de hoogte en volg Gezien

13 Juli 2015 | Nederland, Zwolle

Maandag over een week, de 20ste juli vertrek ik. Planning is om 8 uur koffie en dan om 8.45 uur op de fiets.
Na 4 prachtige weken in IJsland is het nu omschakelen. Er moet nog e.e.a. gebeuren deze week. Vandaag een nieuwe smartphone gekocht, de oude was te onbetrouwbaar en viel steeds uit. Morgen gaat de fiets naar de fietsenmaker voor een grote onderhoudsbeurt en de nodige assessoires. Beugels voor, voor de fietstassen, een stevigere standaard, extra km teller, nieuwe achterbanden enz.
Het huis moet opgeruimd worden en ik ben spullen aan het verzamelen die mee moeten: weinig volume en zo licht mogelijk. Maar ik moet wel rekening houden met allerlei zaken: spullen om te kamperen, fietsonderhoud, kleding voor fietsen en 's avonds, voor warm en koud weer. Boekjes en kaarten voor de route, opladers, zonnelader en extra accu voor de telefoon en Ipad en zo meer.

Ik heb er zin in. Ik ben benieuwd naar wat ik deze reis aan ervaringen ga opdoen en ik hoop dat de mensen die mij gaan volgen me willen sponoren met een gift voor JankaTanya. De bankgegevens (stichting O2) heb ik in mijn profiel gezet, maar dat zal ik ook nog wel herhalen in de verslagen. Wordt vervolgd!

  • 14 Juli 2015 - 16:36

    RiaS:

    Hoi Gezien,

    Staat er goed op, mooi gedaan en we gaan je zeker volgen. Succes. Groeten.

  • 16 Juli 2015 - 19:27

    Marjan:

    Ik lees graag je verslag van de reis. Heel veel voorspoed en plezier gewenst!

  • 17 Juli 2015 - 17:18

    Nilka Somnaikubun :

    Leuk om te lezen. En veel succes!
    Ik zal je gaan volgen ..
    Groet,
    Nilka

  • 18 Juli 2015 - 20:42

    Jacqueline En Jeroen:

    Laat ze rollen Gezien!! Heel veel plezier gewenst en geniet er vooral van!

  • 19 Juli 2015 - 11:14

    Bets F.:

    Zo te lezen, goed voorbereid. Ga ervoor Gezien! Ik ga je volgen.gr.


  • 19 Juli 2015 - 17:17

    Ingrid Smit:

    Heel veel plezier deze reis! Zie je nog binnenkort!

  • 20 Juli 2015 - 15:02

    Ineke Schotman:

    Vanochtend om 8.45 uur een enthousiaste Gezien uitgezwaaid. Mooi om te zien, dat het je veel moois mag brengen Gezien! Groetjes van Gerrit en Ineke

  • 20 Juli 2015 - 17:15

    Bets Faas:

    Bij Kampen vanmorgen, , 10.10 uur . Toevallig zag ik je daar fietsen. Flink de vaart erin. Sportief en een blije zwaaiende Gezien. Al toeterend je nogmaals uitgezwaaid. gr.

  • 20 Juli 2015 - 19:43

    Alie Boerefijn:

    Gezien de voorbereidingen zijn goed de rest komt ook zeker goed. Gr. Alie

  • 21 Juli 2015 - 20:47

    Diny Veldman:

    hoi gezien
    top dat je aan de reis bent begonnen.
    ga je volgen en wens je enorm veel succes en fiets plezier.
    gr diny

  • 21 Juli 2015 - 20:50

    Ineke:

    Hoi gezien
    Wat een top prestatie zeg!! Heel veel plezier en ik ga je zeker volgen
    Liefs ineke

  • 21 Juli 2015 - 22:26

    Gezien Schotman:

    Bedankt allemaal voor de mooie reacties. Ik probeer zo snel mogelijk mijn eerste ervaringen op te schrijven. Helaas is de Wifi op de plaatsen waar ik ben niet zo goed dat een verslag geladen kan worden. Maar het komt er aan!

  • 21 Juli 2015 - 22:41

    Charissa:

    Gezien wat een reis ga je maken. Geniet er van! Groetjes Charissa

  • 22 Juli 2015 - 09:32

    Marjan Bijsterbosch:

    Stoer Gezien, heel veel succes met je machtige fietsrit,
    Groetjes Marjan

  • 22 Juli 2015 - 09:41

    Frederiek :

    Een fantastische reis toegewenst gezien! Ik ga je volgen! Liefs frederiek

  • 22 Juli 2015 - 11:25

    Carla Wijnberg:

    Stoer hoor Gezien, ik wens je veel plezier en bezinning tijdens jouw reis. Ik volg je! Rustig aan met die pedalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gezien

Reis 2: Opnieuw op de fiets van Zwolle naar Tótvázsony in Hongarije. Nu via een zuidelijke route, via België, Zuid Engeland, Frankrijk, Italië, Slovenië en Oostenrijk. Mijn plan is om te vertrekken op donderdag 6 juni 2019, en ik verwacht zo’n 5 maanden weg te blijven. Met deze reis vraag ik ook aandacht voor 2 bijzondere (ANBI) organisaties: De Gift City in Zwolle NL Janka Tanya in Tótvázsony, Hongarije.

Actief sinds 12 Juli 2015
Verslag gelezen: 654
Totaal aantal bezoekers 16718

Voorgaande reizen:

06 Juni 2019 - 20 Oktober 2019

Het avontuur is begonnen

06 Juni 2019 - 30 September 2019

Door het zuiden naar Tótvázsony

12 Juli 2015 - 15 Oktober 2015

Mijn eerste fietstocht

Landen bezocht: